Idagen är Gårdagens

Hejsan! Gud vad tidigt jag skriver hihih. Tänk er jag som börjar 1 och är redan upp, jag är konstig. Eftersom jag inte han lägga fram ett inlägg igår så kommer denna handla allt om gårdagen. Jag var i skolan igår fram till halv 4. Jag hade en hemsk huvudvärk väldigt länge, jag tror det har mycket med mitt diadem att göra den tryckte till som fan. Men inte bara det hade ont i nacken som fan. Men allt detta var efter 12, men på morgonen mådde jag faktiskt bra, chockande hihi. Jag bara kände mig bra plus så såg jag fram emot föreläsningen som handlade om Ångest och Depression, det var väldigt intressant. Men där vid 3 tiden var jag slut, ont överallt och var trött också. När jag väl kom hem så var jag tvungen att städade lite. Där vid 6 tiden stack jag förbi min älskling. Vi var ute och fikade men även köpte kinamat som vi tog med hem. Så där satt vi och åt vår kinamat hemma hos honom och tittade lite på serier.

GårDagens OutFit!



Och resten av mig kommer nu


Nu ska jag iväg och duscha och sen äta frukost och sist men inte minst glo på tv


Kommentarer
Postat av: Tina

Hela outfiten va snygg tösen! Sjukt snygga stövlar alltså! =)

2009-02-20 @ 09:05:21
Postat av: meedo

hehe tack så mycket.. allt bra :)

2009-02-20 @ 10:33:59
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0