Lite olika saker bara

Det var länge sen, har haft fullt upp på sista tiden men nu sitter jag här ;). Jag kan börja med att berätta lite om dagen. Det är bajs väder ute i alla fall, det skiftar så himla mycket. Dem 3 sista dagarna har det blåst så himla mycket, blåste nästan iväg och sen idag så snöar det jippi skit skoj. Idag så hade jag grupp arbete, trivs med min grupp det är skönt att jobba med folk som är i ens ålders krets. Nä det känns skönt när man är i en grupp som man trivs med, då blir det inte jobbigt när man ska jobba med uppgifter. Nu sitter jag här hemma och bara tittar på tv och tar det lugnt. Vet inte riktigt vad jag ska gör idag, det enda jag vet är att jag tvättar idag. Fan jag hade omtenta i lördags, skit jobbigt. Förutom att jag behövde gör en omtenta som redan kändes jobbig men att göra det en lördags kändes det ännu jobbigare. Jag satt i 7 timmar och efter det så var mina hjärnceller döda. När man skulle skriva ner sin adress på kuvaren, jag lovar jag glömde bort min adress och var tvungen att ringa pappa och fråga honom. Jag är så trött att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva mer.


Men här kommer några bilder/video som berättar bland annat vad jag har gjort och sätt under dem här dagarna.


Filmer jag har tittat på under dem här 2 veckorna

1: Seven Pounds

Jag tyckte filmen var bra, fast man kunde bli lite förvirrad och den hade kunnat vara kortare. Det var lite sorligt. Will Smith är en riktigt bra skådis, alla hans filmer är bra. Jag diggar honom verkligen som skådis. Men filmen var helt O.K.

 Av 10 så ger jag den en 6 ½



2: Wild Child

Denna trodde jag ej skulle vara så bra som den var, blev chockad över hur jag kände efter filmen. Jag trodde att dens skulle vara tråkig och löjlig tonårs film. Men nej fan den var bra, lätta att följa och hänga med. Den var rolig också. Men så klart så fanns det några scener som var typiska ungdoms filmer, men det hände en sak typ i slutet som jag blev chockad över.

Av 10 så får den en 7.



3: Outlander

Denna var så där, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Visst det fanns nice effekter på en del scener, men det var något jag ändå inte tyckte om med den så mycket. Och så fanns det några saker som jag tyckte var konstiga men det kan jag ej säga för då avslöjar jag lite slutet. Men ni får se den själva och avgöra själva vad ni tycker.

Av 10 så får den 4 ½



4: The day the earth stood still

Allstå denna film var dålig, så dålig att jag somnade till 3 gånger. Jag och pojken tittade på den hemma hos mig, och när han frågade mig "Medina sover du" då vaknade jag till. Jag somnade till där i slutet även så jag såg inte ens hur filmen slutade. Den var så seg och allmänt dålig

Av 10 så får den en 2


Söta lilla Baby

Min bror och hans tjej har skaffat en valp gud vad glad jag blev. Älskar hundar, dem är bara för goda. Hon är så sött vill bara äta upp henne. Även efter den lördag med jobbiga omtentan så blev jag direkt på gott humör när jag såg henne eller när hon somnade i min famn. När man kommer förbi dem blir hon så glad och se en. Hon heter föresten "Baby", en Amstaff ren ras och är 10/11 veckor gammal.





Allmänt

Dessa skor är helt okej, elr så där. Men denna tjej hade på sig dem på en onsdag morgon tydligen på väg till skolan. Det är för mycket för en skol dag, en onsdag, under dagen. Jag vet ej vilken uppmärksamhet hon var ute efter men jag tror hon fick fel uppmärksamhet den dagen.



smart ide men ej hållbar hihihi :P..


Allt jag har på mig här är från H&M, rätt så roligt tänkte inte på det förrän jag tog på mig det i lördags.

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0