2009 - 5/2

Hello

Sitter här ni igen. Kom hem för typ en halv timme sen. Känner att jag börjar bli hungrig, måst fixa något gott till mig elr allmänt går snabbt. Jag stack aldrig till föreläsning kände mig ej så bra, men där vid 12 så träffade jag gruppen, vi skulle jobba lite med vår paper. Imorn ska jag till min bror och hans tjej. Men i alla fall så lästa jag Metro idag när jag satt i tåget och hade tråkigt. Så lästa jag något om att två små flickor hade hittat en död delfin på stranden i Halland, finns även bild. stod något om att den hade simmat fel, typ No Shit att den har. Tydligen var det en unge, stackare. Och sen fanns det även en liten kort beskrivning om Will Smith och premiär av Seven Pounds imorn, men dem tog också upp några av hans filmer. Det var länge sen jag såg dem elr till och med glömt bort. Så då tog jag min tid nu och tittade på youtub och då kom minerna tillbaka och dem som togs upp är just dem jag tycker om.

* Hancock
* I Am Legend
* The Pursuit of Happyness
* Men in Black (1 & 2)
* Bad Boys (1 & 2)
* Enemy of the State
* Wild Wild West
Men även * Hitch som inte nämndes


Peace, Love, Respect


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0