Willys vs City Gross

Vad föredrar du?

Så finns det skillnad mellan dem? Det trodde inte jag innan jag började handla på Willys. Från första början trodde jag att priserna var samma, men det ändrades då jag började handla på Willys första gången. Det var ca 3 månader sen jag upptäckte att Willys var för mig. Även om det skiljer sig mellan 6,5 eller 3 kronor så är det alltid något speciellt om du ska stor handla, detta kan innebära att du kan sparar ca 20 - 40 kr beroende på hur mycket du handlar. Här kommer några ex på skillnader: Min schampo (Nivea Repair) som jag använder kostar 22/23 kr i Willys medan i City Gross kostar den 25/26 kr. Min tandkräm (Pepsodent white now) kostar 28 kr i Willys medan i City Gross kostar den 32 kr. Jag är en redbull älskar och jag upptäckte att i Willys så kostar den stora burken redbull 16 kr, medan i City Gross har jag aldrig sätt den stora endast dem små som kostar runt 11/12 kronor. Även om detta är några kronor det skiljer sig mellan så tycker jag att de gör en skillnad när jag handlar i alla fall. Detta är därför jag väljer Willys över City Gross, det du väljer är upp till dig.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0