Gårdagen

Hejsan. Väldigt skönt väder idag, jag som tyckte att det var varmt igår. Jag hade på mig min typ vårjacka idag när jag stack till skolan, jag höll på dö. Jag är egentligen ledig idag men eftersom jag var tvungen att skaffa fram lite böcker inför våra seminarier, så fick jag åkta till skolan helt enkelt. Igår så solade jag på balkongen så klart hihi blev lite brunare. Jag och Ivan var ute med två vänner igår. vi fikade och bara tog det lugnt, lite synd att allting blev så sent. Efter att vi hade varit med dem så köpte jag och min älskling kina mat (ta med) och körde hem och tittade på serier (desperate housewives). Det har blivit riktigt spännande, vi är 4 avsnitt förre de svenska sändningarna. Så klart jag kommer inte avslöja något det enda jag kommer säga är att någon kommer att dö. Nä nu tänkte jag sola lite på balkongen.

Gårdagens outfit


 
Jag och Esma
Och nej jag är inte en rökare. Dem 3 rökte så jag ville inte känna mig utanför :P.


Samir, Esma och min älskling.

Helsingborg


Landskrona, en väldigt fin utsikt eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sofie

det var den också ;) hehe! vilken härlig blogg du har!!lust att bevaka varandra via bloglovin? :)

2009-05-01 @ 01:27:32
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0