Lite från igår och idag

Hejsan. Kom hem från skolan för en liten stund sen. Vi hade vårt lilla seminarium, gick bra för min grupp. Skönt väder det är idag men jag märker att det sakta börjar bli allt mer molnigt. Annars har det inte hänt så mycket mer. Skönt att vara hemma i alla fall, är väldigt tröttttt. Av någon anledning känns det som om det är fredag, fråga inte varför. Så vad händer idag??? Jag och Ivan är bjudna på middag hemma hos min bror där vid 6 tiden, men eftersom Ivan inte kände sig så bra så vi får se hur det blir. Igår så var vi hemma hos min bror men Baby var inte hemma då vi kom eftersom hon var under helgen hos dem nya ägarna. När hon väl kom hem så var hon hellllt slut och detta tror jag beror på att dem har en hund så dem två måste ha lekt väldigt mycket. Hon var väldigt lugn och trött kunde nästan inte hålla ögonen öppna. Men delvis ska en hund vara lugn i hemmet och inte hyper elr springa omkring, därför är promenader viktiga om du vill ha en stabil hund. Nu tänkte jag se vad jag kan fixa fram för mat sen ska jag sätta mig framför tv och inte göra något :P.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0