Tvätt som tar en hel dag

Hello! Nu sitter jag här och är rätt så trött men samtidigt inte. Somnade 4 i natt och vaknade halv 10 imorse. Jag tvättar idag så därför gick jag upp tidigt. En rolig sak min pappa sa till mig är att, "om du lägger in tvätten kl 10 på morgonen så är den klar 10 på kvällen". Ju det är sant skojar inte. Det är pågrund av torkrummet, den är hur dålig som helst. Men sikt samma behöver inte tänka på tvätten när jag väl har lagt för att torka. Tar den senare på kvällen/natten när jag kommer hem. Igår så var jag och Ivan i Hbg med två par kompisar. Vi gjorde inte så mycket bara åkte runt och snackade om allt, det var skoj. Idag ska vi kanske ut med dem och ta en glass. Verkar vara fint väder där ute ihhii, skönt ska nog dra ut en rund med min lille bror. Behöver gå ner snart och lägga nästa tvätt, oooj glömde berätta det finns bara en tvättmaskin så man får ta antingen 40 först och sen 60 eller tvärtom sjuk eller hur.


Av någon anledning så tror Ivan att man vill bli fotad halv 4 på natten

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0