So you think you can dance

Hejsan. Solen lyser för fullt nu, så himla skönt det är våren är på väg. Nu hoppas man bara på att det håller i sig så att det inte är edgångs grej. Jag kom hem för en stund sen från skolan, är väldigt trött. Vår föreläsare DÖDADE oss. Av någon anledning bestämde hon sig för att inte skriva allt det hon ska lägga fram på overhead som alla andra föreläsare har gjort, hon klagade att det hade blivit allt för mycket papper. Jag kan inte känna av min hand, så jag fattar inte riktigt hur jag klarar av att skriva detta inlägg haha. Det var så otroligt mycket skrivande. När jag lämnade klassrummet så kändes det nästan som om min hjärna on fire. Tycker inte om henne, tyvärr. Ska iväg till killen snart, egentligen är jag så trött att jag inte orkar med något. Men jaja ha det bra så länge.


Jag älskar serien so you thing you can dance. Det var väldigt många uppträden jag tyckte var väldigt bra, men här är i alla fall 2 av dem. Jag längtar till den börjar igen.

Katee & Joshua
 

Mark & Chelsie

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0