SNÄLLA försvinn

Hejsan gott folk. Det blir att Medina stannar hemma idag. Detta är nog första gången på länge jag inte drar till skolan. Min förkylning vägrar försvinna, fast det är inte det som irriterar mig utan det är att den blir värre för varje dag. Inatt så kunder jag inte sova på grund av förkylningen, detta kommer låta lite nasty men det rann i stort sätt vatten från min näsa så tänk er att försöka sova då. Så just nu så ska jag göra allt för att bli frisk igen orkar inte mer med detta skit. Men det värsta är när jag vaknade så tänkte jag dra till skolan men märkte att jag knappt kunde andras och bestämde mig för att stanna och nu kommer den jobbiga och irriterande saken jag kan inte somna om :(.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0