Mycket att ta in

Nu är jag äntligen hemma, helt slut. Var i skolan från 9 till halv 12. Men när jag kom hem där vid halv 1 kom jag på att jag skulle handla mat och små saker till hemmet så fick åka tillbaka till stationen för att handla på Neto. Har fått mina pengar idag. Det var dags att handla mat, det var lite tomt i kylskopet "student liv" behöver inte säga mer. Jätte härligt väder ute, det gjorde att jag piggnade till idag på tanken på att jag imorse var jag HELT slut så tröttttt. Idag i skolan fick vi typ 10 olika papper om vad som kommer hände på del 3, mycket att ta in. Annars har det inte hänt så mycket. Jag och Ivan planerar att sticka till Väla, shoppa lite och ta en fika. Måste säga det igen riktigt skönt väder ute. Det har faktiskt hållet i sig ett bra tag nu, konstigt för att vara Sverige. Nä nu ska jag betala en jävla elräkning som ligger på 1200 vilket jag tycker är fortfarande konstigt för en person som knappt har använt något i lägenheten och som inte var hemma så mycket, men jaja vad ska jag göra.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0