Min onsdag

Idag när jag vaknade så mådde jag väldigt dåligt, psykiskt. Fick använda hela min kraft i kroppen för att lämna lägenheten, ville verkligen inte gå ut någonstans. Hände inte något speciellt i skolan, kunde lika väl skippat. Efter att lektionerna var slut så stack jag, Lejla och Sara in till stan och tittade runt lite i olika affärer, jag hittade inget. Jag kommer hem runt 3 tiden. Känner mig helt slut nu, ont i hela kroppen, mår fortfarande dåligt och så har jag även huvudvärk. Måste iväg snart och läsa men ska nog dricka kaffe först innan jag gör något. Imorgon ska jag klippa mig längtar.


Kommentarer
Postat av: Lilmary

Ushdå, hoppas det känns bättre imorgon! Kram!

2009-04-22 @ 23:29:37
URL: http://lilmary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0