Magnum Temptation

Nu har jag äntligen testat Magnum Temptation. Den var verkligen god speciellt chokladen utanpå, så krispig men samtidigt så smälter den i din mun så snart du har tagit en bit. Det var väldigt gott med kolasåsen inuti och vaniljen som höll samma hela glassen. Vaniljen smakade lite annorlunda än dem vanilj glassarna man har ätit innan. Men det fanns en sak jag inte tyckte om, men samtidigt gjorde. Jag syftar på California madlarna. Det var annorlunda men jag själv känner att det fanns allt för många av dem och sen smakade dem lite sura men samtidigt inta svårt att förklara. Men det var en sak jag tyckte var väldigt gulligt och det är den lilla boxen glassen kommer i. ut över det så tyckte jag om glassen och ger den en 7½ av 10.

Vanilj, Californiske mandlar (4%) med överdrag av Belgisk choklad (6%), karamellsås (11%) och mjölkchoklad (23%)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0