Låång Dag!

Hejsan (tyvärr blev det ett sent inlägga). Idag så var det en låååång dag. Jag började skolan kl:09 med grupparbete och sen föreläsning fram till 4. Kom hem halv 5 tiden, jag han bara äta och diska sen stacka jag direkt till Ivan. Därefter stack jag och Ivan till Hbg hans skulle lämna sin xbox och jag skulle till en konsert. Min brors tjej går sista året på gymnasium och alla vet vad det innebär, exakt projektarbete. Hon och hennes grupps arbete byggde på att samla in pengar genom just att anordna en konsert där pengarna som samlas ihop skulle dem skicka iväg till Afrika(Star for life, så heter projektarbetet så väll) http://aidsfreethatsme.blogg.se/.Där uppträdde bland annat två olika band, en tjej som sjöng (hade jätte fin röst) och två komiker (dem var väl helt okej, men han sista komikern såg ej hela hans uppträda). Sen kl:20:00 så hämtade Ivan upp mig, vi stack för att äta och sist så kom jag äntligen hem där vid halv 21:30. Hoppade direkt in i duschen och nu sitter jag och bara njuter av lugnet :P och så klart tee vid min sida. Jag tittade lite på fotboll innan jag hoppade in i duschen, Serbien van mot Sverige med 2-0. Okej nu ska jag sticka och läsa lite.
Puss och Kram


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0