Kommer att sakna dig Baby

Något dåligt hände igår, Babys nya ägare tog henne lite tidigare än vad det var i bestämt (juli). Hände lite saker vilket gjorde att dem var tvungen att hämta henne tidigare. Fan vad jag verkligen inte ville att dem skulle ta henne tidigare. Det var så jobbigt att se när hon nya ägaren höll i kopplet speciellt när man viste att detta är sista gångne jag ser henne, FAN. Men jag tror samtidigt att det inte har riktigt slått mig ännu. Men det kommer nog göra det när jag tittar förbi min bror och Baby inte springer fram till mig. Jobbigt det börjar kännas nu. Hon fick mig alltid att bli glad, även om jag har haft en dålig dag. Plus så älskar jag att promenera och gjorde det ännu mer när jag var ute med henne, känns orättvist.  Längtar till jag köpa min egen hund och då ska den förbli min fram till den blir gammal. Men en sak som är ändå lite positivt är att dem nya ägarna är ungt par och jätte trevliga plus att dem har redan en hund, blandras rottweiler och amstaff. Inte bara det han killen har haft amstaff rasen inom familjen hur länge som helst.


Detta är dem sista bilderna på Baby, tog dem igår. Fan när jag skriver så känner jag mig ledsen. Jag fotade henne innan hela tiden, jag var hennes egna papparazzi. Kommer sakna henne så otroligt mycket.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0