Jag är så trött på detta

Hello. Nu har jag läst sen halv 11 idag. Är så trött på detta läsande. Plus att jag känner att det inte ger mig något då jag ändå glömmer det rätt så snabbt, svårt att hålla kvar allt. Varje gång jag gick till köket för att hämta något och skulle tillbaka till vardagsrummet för att fotsätta läsa, så kände jag hur mina ben helt plötsligt blev tunga. Fan vad jag inte orkar mer. I går så gjorde jag ej så mycket bara tog det lugnt med killen, spelade och tittade på film. Idag var det fint väder, men nu vekar det som om solen är borta, men jag undrar om det ändå är skönt ute. Fick höra att det kommer regna antingen imorgon eller övermorgon. Idag ska jag förbi killen, vi pratade något om att jag skulle klippa honom, vi får hoppas att han inte ändrar sig :P. När jag väl har skrivit klart detta inlägg så måste jag läsa vidare, snälla någon döda mig någon hiih. Men vad ska man göra har inte så mycket att välja mellan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa verkligen jag håller med dej :D hehe

haft en bra helg?

2009-04-13 @ 16:56:39
URL: http://seelmic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0