Inlägg från skolan och en gruppuppgift på 2½

Hejsan. Nu sitter jag i skolan och skriver ett inlägg. Jag tror att detta är första gången jag skriver ett inlägg medan jag är i skolan. Jag och min grupp gjorde klart vår uppgift på 2 ½ timme, vi är bäst så klar :P. Men att jag sitter kvar är för att jag väntar på att min kompis ska bli klar med sitt grupparbete. Hon sitter här datan bredvid mig med sin grupp och håller på att renskriva. Idag så ska jag nog ut med Ivan vad vi ska göra vet jag inte exakt. Så skönt väder det är ute (Soligt om ni inte vet vad jag menar med skönt :P), det är på tiden att solen håller i sig i ett par dagar. Jag ska nog hämta över min lille bror efter att han kommer hem efter dagis så att han kan sitta hemma hos mig och titta på BOLT, favorit tecknanden just nu. Nu tänkte jag titta runt lite på youtube klipp.


Detta måste vara den scen som ingen kommer att glömma från "So you think you can dance".
Travis & Heidi

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0