Inkheart

Så nu har jag kommit hem från min älskling och detta blir mitt sista inlägg. Vi tittade på Inkheart. Jag tycker filmen var bra, spännande. Hur ofta har man inte hört detta med att leva sig in i berättelserna, ofta eller hur. Men i denna film så kom "Sagofigurerna" (tror inte riktigt att man kan kalla dem så men har ej bättre ord för dem) ut från boken och hade samma personlighet så som dem har i boken. Filmen var både rolig, spännande och lite aktion fanns det så väl. Just nu sitter jag i köket och kokar snabb makaron till mig. Ska ta med mig imorgon till skolan har en lång dag 09-16, snälla någon döda mig. Men jag fick också lite lasagne av killens mamma att ta med till skolan så väl. Nä nu börjar jag bli trött ska gå borsta tänderna, ta på mig sovkläderna och lägga mig. Just makaronerna måste vänta på dem, fan. Men hur som helst hörs imorgon.

1 till 10 får den 7 ½

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0