Iceage & Magnum

Hejsan. Nu sitter jag i min fåtölj, bara ta det lugnt och äter min special kelloggs red berries. Vaknad för en stund sen, jag tror jag sov nog för länge känner mig väldigt trött och inta alls bra. Men solen lyser starkare än någonsin, det hjälper lite men inte tillräckligt. Men jag planerar att gå ut med min lille bror och köpa glass till oss båda. I går i Metro så var deras farmsidan en massa glass så väl dem nya som har kommit. Jag ska nog testa den nya Magnum Temptation Caramel & Almonds, plus så var min lille bror väldigt sugen på att testa Lemon Iceage glassaren. Jag orkar inte just nu skriva om vad jag gjorde igår så det får vänta tills lite senare. Hörs lite senare. kramiz




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0