Från 08:30 till 00:30

Hello! Ingen skola idag, YES. Igår så var jag i skolan fram till halv 3 eller något så, sen stack jag till Sara och var med henne en stund. Så jag kom inte in till L-a för än halv 7 tiden plus att jag stack direkt till Ivan utan att sticka hem en liten stund. Sen där vid 8 tiden så körde vi in till Hbg och träffade våra par vänner. Vi fikade med dem och åkte lite runt och kollade läget. Halv 11 var vi tillbaka igen i L-a och nej jag stack inte hem då. Vi åkte lite runt i L-a, kollade läget och snackade. Vi hade tydligen mycket att prata om då jag kom hem halv 1 tiden ihhihi :P. Det kallar jag för lång dag, eller vad säger ni? Så när jag la mig så tog det mig ca 2 min att somna.

Jag vaknade idag halv 9 och känner mig faktiskt utvilad. Det skönt att gå upp så tidigt för man hinner göra en massa saker plus hinna plugga så väl och skriva ett inlägg. Jag har städat mitt rum, diskat, ätit i lugn och i ro och nu tänkta jag hoppa in i duschen. Hörs sen


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa visst är dem snygga:D me like

2009-04-09 @ 11:12:53
URL: http://seelmic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0