AAaaaaaaaa

Nu är jag hemma, haft tenta från 8 till 12. Gud vad det var jobbig, har ingen känsel i fingrarna. När jag skulle dricka vatten så skakade min hand, kände obehagligt. Jag skrev 7 sidor. Jag vet inte hur jag känner mig angående tentan. Jag tycker att jag har svarat på alla frågor bra men jag kan tänka mig att jag kommer få minus för att vara jag var inte så tydlig, gjorde inte riktigt bra mening ar. Men nu vet man inte hur dem rättar eller hur petiga dem är. Men finns inte så mycket mer att göra nu. Men jag har planerat att skriva ner alla mina anteckningar och sammanfattningar av dem 3 böckerna på datan, så att det är mer tydligt så jag har det överstökat om jag nu får underkänt. Igår mådde jag inte alls så bra, kände mig stressade och orolig. Föresten en sak till, jag var jätte nära att missa mitt tåg min buss var försenat, så jag kom fram 38 vid stationen och det är då tåget åker. Jag höll på att be i bussen och hoppades på att den skulle vara försenad och gissa vad? Det var den också 7 minuter, har en skydds ängel bredvide mig. Men den är inte där när jag har mina tentor :P

Riktigt skönt väder idag, det får en på lite bättra humör. Vet inte riktigt vad som händer idag, jag får se. Nä nu tänkta jag gå och vila hjärnan lite känner att den är uppblåst.

Detta var jag igår


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0