Vet ej vad jag ska skriva här

Igår så tittade jag på en film " My Best Friend's Girlfriend", den var jätte bra, skit rolig, en bra film som man både kan titta med sina kompisar elr sin kille, en bra fredags film. Kommer vilja ha den på skiva nog. Nu väntar jag bara på att få se Twilight och Madagascar 2. 


My Best Friend's Girlfriebd Trailer


Okej så hur var dagen idag? Mmmm började i alla fall inte bra, jag stack till skolan 2 timmar för tidigt, och där stod jag och kände mig stolt att jag för första gången kom förre min kompis "Belmic", hon tar 220:an till Hbg och kommer därför alltid förre mig, men samtidigt hon åker typ 20 minuter tidigare än mig.  

Medina - Hej jag är redan i skolan, var är du?

Belma - Medina vi börjar 1.

Do'h, tänkte jag.

Typiskt ska alltid ha otur men sen kom jag och tänka på, om jag inte hade kommit 11 så hade jag inte hunnit skriva ut och fixa lite saker inför tentorna. Slösade 55 kr bara för att skriva ut. Dem tar betalt för allt på skolan, snart kommer dem ta betalt för att pissa. Att handla i kafeterian är som att handla i Statoil, åtminstone dem har en ursäkt, öppet 24timmar. Japp så började föreläsningen, den var ju jätte givande. Jag och Belma stack redan efter 1 timme. Sen stack jag med en kompis till Väla.

Dagens köp blev.


Visst det är inget speciellt men ändå blev det lite över 300 kr och detta är tack vare att det är 10% på H&M för medlemmar.


När vi skulle beställa mat i Macdonald's så var det en kille bakom kassan, för att vara ärlig så tror jag nästan att han har rökt på. Han var överdrivet glad, ingen är så glad längre och så började han rapa i ansiktet på en kille och gled fram och tillbaka. Plus att han gav fel saker till min kompis. Fan Macdonald's börjar bara bli värre, min hamburgare var täckt av rinnande olja, såg nästan ut som om hamburgaren släpptes ner i fritösen och pommes var ej klara ens.

Och så nu är jag hemma har lite dålig samvete att jag ej har läst något plus att mitt rum ser för jävlig ut, det gör den alltid på morgonen när jag ska iväg till skolan eller när jag har mycket på gång i skolan så hinner jag inte riktigt.

Men men ska göra lite tee nu och börja läsa men först ta min tablett min mobil alarm vrålar för fult att det är dags... "BITCH dina tabletter"


Peace, Love, Respect

Sov gott


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0