Vill du ha en shejbab....

Nu sitter jag här ihop rullad i mitt täcke, som en kebabrulle (som en shejbab "hhiih ingen aning hur man stavar det"). Så kallt det är alltså, stackars mina tår. För någon dag sen vaknade jag upp mitt under natten av att jag frösihjäl, kändes som om jag låg ute fan, ibland tror jag nästan att elementet stängs av en stund på natten, vilka jävlar dem är om det verkligen är så. Jag kom hem för en stund sen, var i Malmö med killen där vi träffade ett annat par (våra kompisar). Vi var nere i källaren (en marknad) där man kan handlar billigt, ex smink, hårprodukter m.m. och allt är märke (Loreal, Nivea och så vidare), men även en massa andra saker, ex kläder & så. köpte bara en mascara, behövde ej något annat, har redan allt, kläder hade jag aldrig handlat där. Har använt telescopic sen den kom ut och ingen annan, så jag tänkte byta lite och köpte "voluminous carbon", men jag var nära att köpa den nya mascara som man kan se på tv med Eva Longoria, men blev ej så.

Våra vänner bor i Rosengård. När dem berättade lite vilka saker som har hänt just i det området dem bor, blev jag lite chockad, alltså shit L-A är perfekt jämfört med det området. Allt det dem berättar har jag i alla fall ej varit med eller hört att det har hänt i mitt område. Och så åt vi shejbab så klart


Jag kom och tänka på en sak, i balnd kan det gå flera veckor innan något händer, man gör ingen speciellt nu för tiden. Känns som om alla andra har något att skriva på sin blogg varje dag fan. Jag brukar ofta drömma om äventyr, typ Indiana Jones äventyr. Enligt min kompis så menar hon att jag saknar eller vill ha men äventyr i livet, vem vet kanske är så. Fast samtidigt man kan tänka sig så här också, jag kanske är med om något hyfsat speciellt under dagen men jag kanske behöver att något riktigt stort ska hända för att jag ska bli uppmärksam, ex se Orlando Bloom promenerande på gatan hihhi. Och när vi pratar om att vara med om något speciellt då pratar vi om positiva saker så klart.


.


Peace, Love, Respect

Sov gott


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0