Känns lite tomt nu

Igår så var det middag och presenter fast inte till mig hihi jag fick mina presenter dagen innan julafton. Men julmaten var mums. Efter maten så satt vi bara skojade och hade kul hela familjen. Runt 20.00 tiden så stack jag och killen till min bror och hans tjejs nya lägenhet, väldigt mysig och perfekt lägenhet för 2.  Efter besöket så började jag och killen prata lite om hur vi vill att vår lägenhet ska se ut. Vi satt rätt så länge hos min bror och bara snackade om allt möjligt, dem hade redan fixat till väldigt mycket i lägenheten även om det vara igår dem flyttade in alla sakerna till den nya lägenheten. Jag kom hem runt 12 tiden och la mig direkt, var väldigt trött plus så hade jag kraftig huvudvärk hela dagen, var oerhört jobbigt. Jag vaknade upp runt halv 6 tiden på morgonen av att jag kände mig ensam, man är van vid att det finns människor i lägenheten, jag vande mig vid att min bror och hans tjej befann sig i lägenheten. Av någon anledning så kändes det som om allt det som fanns bakom min dörr var borta och allt jag har är det som finns i mitt rum, kändes väldigt ensamt. Men som tur så var min älskling upp så jag ringde upp honom och mådde snabbt där efter bra och kunde somna om igen. Men när jag vaknade upp igen runt 12 tiden så kände jag mig ej så bra, kände mig irriterad och seg, sov nog för mycket.  Tittar för tillfallet på Shrek 2, på skiva orkar inte riktigt vänta till kl:20.00. Ska hem till killen lite senare i kväll och titta på film, mysa och äta gott. Finns ej så mycket att göra när allt är stängd. Men just nu ska jag läsa en bok och dricka te.


Peace, Love, Respect


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0