Iz dana u dan cekam

Ne znam što se događa?Ne znam što ću?
Sve je postalo drukčije!Sve se promijenilo!
Da li ti više ne pružam dovoljno? Da li su tvoji osjećaji postali ti strani?
Ne podnosim više tvoju hladnoću!Ne podnosim više svoj nemir!
Iz dana u dan čekam, čekam da ti sjećanje počne navirati! Da se sjetiš sretnih dana!
Dana kada smo uživali šetajući,smijući se.kada smo uživali jedno u drugome,dok nas osjećaji ne bi odveli tako daleko da smo se gubili u valovima ljubavi!
Iako mi govoriš da me voliš,osjećam da tvoja ljubav blijedi,a to me boli!
Ništa.ništa drugo mi ne preostaje nego da se svom dušom i tijelom predam tebi! Da ti dokažem da si ti moj život,moje sve. Da ti pokažem koliko mi znači tvoj crni pogled koji prodire u dubinu mojeg srca,tvoj nježni dodir koji u mom tijelu budi svaki osjećaj. Želim ti pokazati koliko me samo tvoje prisutstvo čini najsretnijom na svijetu!
Zbog svega toga.zbog tebe,ljubavi.vratit ću izbljedjeli sjaj!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0