Igår och Idag

Okej nu sitter jag här framför data, igår satt jag inte ens igång data eftersom jag behövde plugga och ville inte bli distraherad av något. Och jag vet själv om data hade varit igång så hade jag säker satt mig framför den och tänkt "bara en stund".


Shit jag tittar på Oprah nu som handlar om barn som har otroliga talanger, dem visade en liten pojke som är 3 år gammal som spelar trummor han var jätte duktigt, så sött, man såg inte ens honom bakom trummorna ihihih. Och en lite flicka som kan hitta olika länder på kartan och är bara 2 och ½ år gammal, nawww så sött hon är, shit jag hade aldrig hittat dem länder som Oprah sa till henne att hon skulle peka på.  Okej tänkte bara skriva det.


 

I alla fall igår få se mmm, det är en sak jag inte förstår varför folk bara inte kan släppa taget av skinnjackor fan kom igen det är december folket, för gud skull. Lägg undan och ta fram den igen när våren närmar sig. Efter skolan skulle jag följa med min kompis till ungdomsmottagningen hon skulle ta ut sin p-stav, jag varnade henne att jag inte kommer bli så värst mycket till stöd, jag klarar inte direkt av att se någon skära i någon annan eller sprutor. Ja då stod jag där vid hennes sida vände hela kroppen mot väggen och framför mig satt en tavla på olika former av kondomer man kan använda, så jag fick titta på dem i 15 min, det fanns en kondom som såg ut som en facking granat bomb längst där upp, strange . I alla fall så där stod jag och kände mig lite instängd även om jag ej såg något så hörde jag dem prata med varan om vad som händer och hörde ljudet av när han skärde i armen "tror jag". Jag började känna mig varmare och varmare i hela kroppen, började jag lilla mående plus det kändes som om jag skulle svimma, så jag var tvungen att gå ifrån. Såg mer ut som om jag låg i sägen än min kompis, hon fan till och med tittade på hela processen,, oooo gud fan när jag tänker på det får jag ont i min arm. Japp sen när jag kom hem där vid 18.00 tiden så började jag direkt plugg, stolt över mig. Kom hem runt 11 tiden idag och började även idag direkt plugga, så duktigt jag är ihihih. Okej ska iväg nu till killen han ska köra mig till Hbg, ska sälja en mobil sen ska vi in till Väla och fika sen blir det hem så att Medina kan plugga igen. Har en jobbig tenta imorgon tråkigt. Och hörs en kanske.


Peace, Love, Respect


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0